Saturday, November 14, 2009

Unit Amal Sepanggar membantu kelancaran Ihtifal PASTI.

14 Nov, Kota Kinabalu: Seramai 15 orang anggota Unit Amal telah membantu program Ihtifal PASTI kawasan Pantai Barat. Program tahunan PASTI ini telah diadakan di Dewan Pusat Perdagangan Sabah, Kota Kinabalu dan disertai oleh hampir 20 buah buah Pasti.

Amal Ust Hafiz dan Amal Razimi membantu kelancaran majlis ihtifal.

Selain dari membantu kelancaran program, unit amal kawasan dengan kerjasama Dewan Pemuda PAS kawasan Sepanggar juga menganjurkan kempen derma darah. Program ini telah mendapat kerjasama dari Unit Tabung Darah Hospital Queen Elizabeth, Kota Kinabalu. Program berakhir pada pukul 12.30 petang.


Amal Saifuddin Samsuddin (Peng. Jab. Amal Negeri Sabah) menderma darah, kelihatan Amal Fakar Abdullah (Tim. 1) turut sama membantu kelancaran program.


Semoga amal yang dibuat mendapat keberkatan dari Allah s.w.t. Tahniah kepada semua anggota unit amal yang terlibat di atas komitmen yang telah diberikan.

Thursday, November 5, 2009

Semoga memperolehi haji yang 'mabrur'


Beberapa hari yang lepas, Cikgu Sahruddin yang juga salah seorang Ahli Lembaga Pengarah Jabatan Amal Sabah (Logistik) telah berlepas ke Tanah Suci bagi mengerjakan haji pada tahun ini. Bersama beliau ialah isteri tercinta. Jabatan Amal Negeri Sabah mendoakan semoga beliau memperolehi haji mabrur.