Tuesday, September 29, 2009

Rumah Terbuka Aidil Fitri PAS Kawasan Sepanggar

Satu Majlis Rumah Terbuka Aidil Fitri PAS Kawasan Sepanggar telah diadakan pada 27 September 2009 bersamaan 08 Syawal 1430H di kediaman rasmi YDP PAS Kawasan Sepanggar, Ustaz Abu Ashraf. Majlis tersebut bermula daripada pukul 10 pagi sehingga pukul 3 petang dan kira-kira hampir 1000 orang telah menghadiri majlis tersebut yang terdiri daripada penduduk tempatan sekitar kawasan Sepanggar, ahli-ahli PAS serta pimpinan dalam komponen Pakatan Rakyat (PR).

Majlis Rumah Terbuka PAS Kawasan Sepanggar kali ini telah dijayakan bukan sahaja oleh ahli PAS Kawasan Sepanggar tetapi juga dengan adanya bantuan dan sokongan daripada PAS Kawasan Putatan. Dalam majlis ini, seramai 15 orang anggota Unit AMAL PAS Kawasan Sepanggar telah turun bertugas bagi melicinkan perjalanan majlis ini seperti mengawal lalu lintas dan menjaga keselamatan tempat letak kereta serta keseluruhan lokasi majlis tersebut.


Anggota Unit AMAL PAS yang sedang bertugas


Seorang anggota Unit AMAL PAS sibuk mengawal lalu lintas

Pihak PAS Kawasan Sepanggar mengucapkan ribuan terima kasih dan sekalung tahniah kepada semua anggota Unit AMAL PAS Kawasan Sepanggar yang terlibat dalam memberi komitmen dalam menjayakan Majlis Rumah Terbuka Aidil Fitri PAS Kawasan Sepanggar.

Tuesday, September 22, 2009

Sepenuh kesyukuran ke hadrat Allah s.w.t kerana diberi kesempatan untuk menikmati kemanisan Ramadhan kali ini. Kesempatan ini Jabatan Amal Negeri Sabah ingin mengucapkan kepada semua seluruh muslimin dan muslimat:

Selamat Hari Raya Idulfitri
Maaf Zahir dan Batin

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!